Zyskujące popularności zdjęcia 360

Jeśli chodzi o współczesną kulturę to widzimy, że istotne są w niej różnego rodzaju obrazki. Przekaz powinien być prosty, na fotografii musi być widać wszystko. Z tego powodu tak powszechna ostatnio jest fotografia obrotowa. Jest to rodzaj fotografii, który ma pokazać produkt w bardzo rzeczywistej formie. Przy tego typu fotografii można zobaczyć daną rzecz z wszystkich stron.
Nie ma żadnego problemu z tym, żeby ujrzeć np. jak konkretna bluza prezentuje się na modelce. To całkiem inny wymiar zdjęć, który rzeczywiście bardzo przyciąga uwagę klientów. Bo zupełnie inaczej patrzy się na zwykłe zdjęcie, a jeszcze inaczej spoglądamy na fotografię, która odzwierciedla każdy niuans.
fotograf
Autor: Seth Anderson
Źródło: http://www.flickr.com
Dlatego jeśli chcemy, żeby nasze produkty zostały dobrze pokazane na stronie internetowej to powinniśmy poprosić profesjonalistę o stworzenie fotografii obrotowej, zwłaszcza, jeżeli konkretne produkty da się zobaczyć jedynie w sieci. Jeśli nie prowadzimy żadnego stacjonarnego sklepu, to warto wziąć pod uwagę zrobienie galerii w formie zdjęć obrotowych. To na sto procent będzie przyciągało klientów.



Fotografie w trójwymiarzeObecnie wszystko jest w 3D, chodzimy na filmy z tym znaczkiem i możemy nawet zobaczyć takie zdjęcia 3D. Jak na razie zdjęcia tego typu są robione z myślą o produktach, ale na pewno, z czasem, przejdzie ta moda na płaszczyznę codzienności. Bo każdy chciałby posiadać fotografię w 3D, które może przesłać rodzinie, która jest oddalona o parę tysięcy kilometrów od nas. Jak na razie fotografia produktowa bawi się w zdjęcia 3D. Daje to możliwość klientowi na zapoznanie się z produktem. Od razu widzimy, co jest nam oferowane. Nie trzeba prosić o podsyłanie dodatkowych zdjęć, bo nie udało nam się czegoś dostrzec. Na fotografiach 3D widzimy każdy szczegół. Jest to na pewno bardzo dobre rozwiązanie, jednak powinni się tym zajmować profesjonaliści, bo w innym wypadku, na naszej stronie pojawią się marne imitacje fotek 3D a to będzie niekorzystnie świadczyło o nas, czyli o naszych produktach. Jeżeli nie stać nas na zdjęcia obrotowe, to lepiej żeby nie kombinować i najlepiej wrzucić zwykłe fotografie. Jednak z drugiej strony rzeczywistość jest taka, że powinniśmy inwestować w firmę, bo inaczej nie będzie oczekiwanych zysków.
Archiviato in: