Zwalczanie swoich kompleksów z pewnością jest bardzo dużym wyzwaniem.

Zwłaszcza jeżeli ktoś systematycznie przeciąga swoje bariery psychiczne. Najwięcej osób tak naprawdę woli zostać w strefie komfortu wierząc, że ich pomysły kiedyś spełnią się samodzielnie. Niestety tego typu kierowanie się w życiu nie jest ani trochę korzystne, ponieważ zwykle po paru latach znajdują się dokładnie w tym samym miejscu co wtedy.

Triathlon
Autor: Michael Coghlan
Źródło: http://www.flickr.com
Zaś zmiany w swoim życiorysie i to takie stanowcze wymagają w rzeczywistości bardzo dużego wysiłku, zmotywowania, a co najistotniejsze, także systematyczności. W końcu najwięksi sportowcy} nie trenowali kilka chwil przed życiowymi zawodami, ale już od pierwszych lat swojego dzieciństwa. Tak więc jeśli ciekawi Cię triathlon warszawa (http://www.progresstriathlon.pl), a dokładniej przymierzasz się, by w nim wystartować, to pamiętaj aby się do niego odpowiednio nastawić.

Oczywiście możesz wybrać się na te zawody najzwyczajniej w świecie z biegu. Ale nie bądź zaskoczony, dlaczego będziesz w nich ostatni, albo nie dasz rady ich po prostu ukończyć. Dla osób zainteresowanych takiego rodzaju zawodami, opracowano nawet specjalne plany szkoleniowe w konkretnych zgrupowaniach. Treningi zwykle mają miejsce w stolicy, ale również powszechne są podróże zagraniczne. Dzięki temu nastawiający się do triathlonu sportowcy zdobywają dużą dawkę optymizmu, zdecydowanie mocno mobilizując się do zawodów. Zarys szkoleniowy z pewnością nie jest prosty, bo wymaga on poświęcenia dużej dawki godzin.

A jeśli ktoś dodatkowo zarabia zawodowo i ma do tego swoją rodzinę, to treningi trzeba rozłożyć odpowiednio w czasie. Ale wszystko jest możliwe, nawet to by pokonać triathlon warszawa (http://progresstriathlon.pl/-font-size-3-plany-treningowe-font--20.html), zanim się w ogóle kiedykolwiek ruszało z fotela. Najlepiej jest stwierdzić, w której dyscyplinie opłaca się poprawić swoją wydajność i poprawić wyniki czasowe. Może lepiej będzie poćwiczyć pływanie, albo bieganie.

Wtedy trzeba chodzić na zajęcia z biegania lub na basen pod czujnym okiem trenera, nawet po parę razy w tygodniu. A im termin będzie się bardziej zbliżał, tym trzeba zwiększyć częstotliwość chodzenia na treningi.